BeActive

Case Study.

Klient: BeActive
Kanały:
Landing Page
outdoor
Usługi:
Landing Page
projekt outdoor

目标Cele

  • Zbudowanie bazy leadów wśród grupy docelowej BeActive – uczniów i studentów
  • Wyjście poza ramy digitalu i zaistnienie w przestrzeni offline’owej
  • Wzrost świadomości i zasięgu marki BeActive
  • Kreowanie pozytywnego i nowoczesnego wizerunku wśród odbiorców

Wyzwania挑战

  • Zaprojektowanie materiałów offline – ścianek wielkoformatowych, billboardów, citylightów i wiele więcej
  • Zaprojektowanie dwóch dedykowanych Landing Page’y pod dwie kampanie

Strategia 我们是怎么做到的

Strategia 我们是怎么做到的

Strategia我们是怎么做到的

Strategia我们是怎么做到的

Strategia我们是怎么做到的

1

Pomysł

Aby zbudować rozpoznawalność wśród naszej grupy docelowej, postanowiliśmy pokazać się w dwóch miejscach, gdzie do tej pory nas nie widziano – na imprezach studenckich i w Łodzi, gdzie chcieliśmy poprawić rozpoznawalność marki BeActive. W tym celu studio graficzne Tigers zaprojektowało zarówno materiały offline jak i dwa dedykowane landing page.

W ramach kampanii przygotowaliśmy reklamę wideo, która swoją premierę miała na Juwenaliach w Warszawie oraz Krakowie.

2

Działanie

Po pierwsze BeActive, wraz ze swoimi ambasadorami, stworzyło swoją strefę na Juwenaliach w Warszawie i w Krakowie – czyli najbardziej studenckich imprezach w Polsce. Zaprojektowaliśmy specjalną ściankę wielkoformatową, która służyła jednocześnie do pozowania do zdjęć, a wiadomo, że to pokolenie X lubi najbardziej, jak i do przechodzenia na specjalnie stworzoną pod to wydarzenie stronę, do której prowadził umieszczony na ściance kod QR.

Landing Page juwenalia.ebeactive.pl przede wszystkim służył do poszerzania bazy mailingowej wśród grupy docelowej BeActive – zapisując się na stronie, każdy mógł dostać kod na darmowy miesięczny karnet BeActive. Wygenerowaliśmy dzięki temu blisko 20% konwersję.

Według podobnego schematu postanowiliśmy wykonać drugą kampanię, tym razem dłuższą i szerzej zakrojoną – obejmowała ona kolejny landing page, a także projekt billboardów i citylightów, które zostały zawieszone w całej Łodzi – w mieście, w którym chcieliśmy poprawić rozpoznawalność marki BeActive. Billboardy i citylighy zachęcały użytkowników do zarejestrowania się na landing page’u lodz.ebeactive.pl. Podanie swojego maila skutkowało uzyskaniem 15 dni za darmo na karcie BeActive.

3

Przewaga

W Tigers po raz pierwszy wykorzystaliśmy nowo założoną komórkę UX, która powstała z inicjatywy grafików ze studia graficznego, pragnacych rozwijać się w tworzeniu landing page. Nowe, digitalowe umiejętności grafików połączyliśmy z ich dużym doświadczeniem w projektowaniu materiałów offline’owych. Dzięki połączeniu tych dwóch światów – offline i online – osiągnęliśmy wyniki, których nie bylibyśmy w stanie dowieźć tylko w jednym kanale.

4

Innowacja

Cała kampania została zrealizowana z inicjatywy specjalistów Tigers i wykorzystała ich umiejętności znacznie wychodzące poza social media. Wykorzystaliśmy kod QR do logowania na landing page oraz połączyliśmy działania outdoor z reklamą na Facebooku i Instagramie. Dodatkowo na potrzeby reklamy wykreowaliśmy postaci ambasadorów marki, którzy pojawili się na naszych kanałach oraz w kreacjach outdoorowych

Efekty精选客户

2 stworzone od podstaw landing page na potrzeby zbierania kontaktów
21,5% średnia konwersja z landing page
40 citylightów które zawisły w Łodzi
2 stworzone od podstaw landing page na potrzeby zbierania kontaktów
40 citylightów które zawisły w Łodzi
21,5% średnia konwersja z landing page

Oczami Klienta

Specjaliści Tigers zajmujący się BeActive to team, który nie tylko odpowiada na wszystkie potrzeby, ale swoim zaangażowaniem wyprzedza oczekiwania.
Adrianna Kosmalska Dyrektor Zarządzająca w BeActive

联系方式 Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas