Kurs z Facebook Analytics

Pierwszy kurs o FB Analytics! Tylko dla klientów - zamknięta grupa Tygrysy Premium, w której autor kursu pomaga wdrażać wiedzę i odpowiada na Twoje pytania.

Pierwszy kurs o FB Analytics! Tylko dla klientów - zamknięta grupa Tygrysy Premium, w której autor kursu pomaga wdrażać wiedzę i odpowiada na Twoje pytania.

360 złbrutto
293 złnetto
Kup teraz
20+

lekcji video

30+

Ilustracji i wykresów

8

lat doświadczenia

20

Podsumowań lekcji

Czego się nauczysz?

1

Swobodnie korzystać z najważniejszych funkcji Facebook Analytics

2

 Planować budżet reklamowy w oparciu o analizę danych

3

Dobierać model atrybucji do typu prowadzonej kampanii

4

Skonfigurować Piksel Facebooka i zdarzenia niestandardowe

5

Stosować zasadę 80/20: Analizować kluczowe wskaźniki i nie tracić cennego czasu

Dla kogo jest ten kurs?

Specjalista performance

Jeśli specjalizujesz się w reklamie sprzedażowej na Facebooku i poszukujesz narzędzi, które zwiększą efektywność Twojej pracy 

Freelancer SM

Jeśli obsługujesz klientów e-commerce i chciałbyś podnieść swoje kompetencje, by osiągać lepsze wyniki dla swoich klientów i podnieść swoje ceny!

Przedsiębiorca MŚP

Jeśli Facebook jest głównym źródłem przychodu w Twoim e-commerce i poszukujesz sposobów na optymalizację kosztów i sprawdzone metody zwiększania efektywności reklam!

Co znajdziesz w środku?

  • Dostęp do zamkniętej grupy Tygrysy Premium dla kursantów, gdzie wspieramy Cię w praktycznym wdrożeniu w narzędzie!
  • Instrukcję obsługi narzędzia, ale również dużo insightów i podpowiedzi jak konkretnie z niego korzystać
  • Panel dyskusyjny z CEO i Marketing Managerem Tigers, w którym omawiamy najważniejsze wyzwania związane z analizą danych

Baza Wiedzy dostosowana jest do desktopu i mobile. Możesz konsumować treści na różnych urządzeniach, a naukę zaczniesz automatycznie tam, gdzie ostatnio skończyłeś!

Opinie kursantów

Janek Jankowski Social Media Manager

Albert nie tylko wyjaśnia otchłanie analitycznych możliwości systemu reklamowego Facebooka. Daje dużo przykładów na zastosowanie konkretnych funkcji w praktyce. Mimo trudnego, analitycznego zagadnienia potrafił dotrzeć do osób początkujących. Nie ma tutaj oczywistości z półdarmowych ebooków od blogerów. Albert zna się na e-commerce. Cieszę się, że ktoś przekonał Alberta do opakowania swojej wiedzy w szkolenie. Pora, by branża e-commerce poznała możliwości analityczne Facebooka i zaczęła z nich korzystać!

Olka Smolarek Senior Social Media Specialist & Trainer

Podobno nie powinno się ludzi pochopnie oceniać, ale... Albert po pierwszych pięciu minutach pokazuje, że jego mózg to analityczno-reklamowa encyklopedia! Szkolenie prowadzone było w sposób bardzo przystępny, bez pośpiechu i tak - by każdy z uczestników zrozumiał wszystkie zagadnienia. Szkolenie to nie tylko czysta wiedza analityczna, ale także świetne tipy dotyczące reklam czy też informacje o atrybucji - szkolenie pozwoliło mi uporządkować już posiadaną wiedzę i odkryć wiele możliwości na to, jak analizować działania. 

 

Norbert Śmistek Właściciel Tono.sklep.pl

Dzięki Albertowi miałem możliwość dowiedzieć się, jak Facebook Analytics pomaga w analizie nie tylko efektywności FB Ads, czy postów organicznych, ale także innych źródeł ruchu. Szkolenie bardzo ciekawe! Moim zdaniem Albert to świetny specjalista od Facebook Analytics. Jego profesjonalizm i pełne zaangażowanie sprawiły, że tak jak wszystkie szkolenia Tigers, było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.

Kurs z Facebook Analytics
360 złbrutto
293 złnetto
Kup teraz

Spis treści

I. Lejek zakupowy w kontekście e-commerce
  1. Intro
  2. Koncepcja lejka zakupowego a Facebook Analytics
II. Konfiguracja piksela Facebooka i Grupy źródeł zdarzeń
  1. Standardowa instalacja piksela Facebooka i Grupy Źródeł Zdarzeń
  2. Linki do instrukcji instalacji piksela Facebooka na różnych platformach
III. Facebook Analytics w praktyce
  1. Facebook Analytics - wstęp
  2. Osoby
  3. Aktywności, Retencja, Percentyle
  4. Segmentacja, Filtry
  5. Przychód, Podziały
  6. Kohorty
  7. Wartość całkowita, Wyniki
  8. Lejki
  9. Nakładanie
  10. Konfiguracja własnych pulpitów
IV. EXTRAS: Panel dyskusyjny na podsumowanie (F. Georgiew, D. Kotliński, A. Radomski)
  1. Dyskusja na zakończenie - wywiad F. Georgiew, D. Kotliński, A. Radomski
Kurs z Facebook Analytics
360 złbrutto
293 złnetto
Kup teraz

Albert Radomski

Autor kursu E-commerce Manager

Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji kampanii sprzedażowych w systemach reklamowych Facebooka i Google. Zarządzał zespołami performance i szkolił specjalistów agencji reklamowych i domów mediowych. Autor rozdziałów o Facebook Analytics w przewodniku “Księga Adsów 3”.

 

100% Satysfakcji

Tigers gwarantuje najwyższą jakość powyższego materiału. Jeżeli w poradniku nie znajdziesz satysfakcjonujących odpowiedzi na swoje pytania, masz prawo do 100% zwrotu pieniędzy. 

Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie. Dokonując zakupu "Kurs z Facebook Analytics", zgadzasz się na utworzenie konta w serwisie Bazawiedzy.socialtigers.pl, a Tigers będzie przechowywać Twoje dane zgodnie z Polityką Prywatności