• Strona główna
  • Unikalna propozycja wartości: Jak ją wypracować? [PORADNIK]
Jul 30, 2021

Unikalna propozycja wartości: Jak ją wypracować? [PORADNIK]

Zastanawiasz się, czemu niektóre marki biją rekordy sprzedaży, podczas gdy Twoja wciąż walczy o przetrwanie, pozostając na granicy rentowności? Masz wrażenie, że Twoja komunikacja nie trafia do serc Twoich odbiorców? Jeżeli tak, odpowiedzią na Twoje braki może być stworzenie unikalnej propozycji wartości (UVP - unique value proposition). Dowiedz się, jak krok po kroku stworzyć markę inną niż wszystkie.

Franciszek Georgiew

Franciszek Georgiew

CEO Social Tigers. Siedem lat temu postawiłem pierwsze kroki w branży reklamowej, bazując na doświadczeniach z dziennikarstwa internetowego. W ciągu dwóch lat przeszedłem w nowej pracy drogę od stanowiska juniorskiego do zarządzania działem social media, tworząc tony wartościowego contentu i prowadząc wiele udanych kampanii.Jestem autorem "Księgi Adsów", a także szkolę zespoły marketingowe w całej Polsce i w każdym typie organizacji.