Apr 16, 2021

Szkolenie dedykowane z marketingu - na czym to polega?

Tigers to nie tylko usługi agencyjne! Prowadzimy szkolenia dedykowane na bazie naszych autorskich programów rozwojowych. Dzięki współpracy z nami, firmy zwiększają i wyrównują wiedzę w zespole, podnoszą zyski z działań marketingowych, wchodzą na nowe rynki i w nowe kanały. Czy szkolenie dedykowane będzie równie pomocne w przypadku Twojej marki?

Dominika Kaczor

Szkolenie dedykowane - co to właściwie znaczy?  

Szkolenie dedykowane, firmowe czy indywidualne – wszystkie nazwy dotyczą tego samego. Mówiąc krótko – zrealizujemy program rozwojowy, w którym udział weźmiesz tylko Ty i Twój zespół (w formie stacjonarnej lub on-line).

Szkolenia z biznesowego wykorzystania Facebooka, budowania marki na Instagramie, systemu reklamowego Google Ads oraz jego wykorzystania w świecie e-commerce przeprowadzą topowi specjaliści w branży, w oparciu o konkretny etap rozwoju Twojej organizacji i Wasze potrzeby.

Dzięki temu kładziemy nacisk na to, co jest szczególnie ważne dla Waszej firmy i ewentualnie pomijamy obszary, w których czujecie się mocni.

W samym tylko 2020 roku zorganizowaliśmy ponad 20 całodziennych szkoleń dedykowanych. Przeprowadziliśmy także 60 godzin dedykowanych webinarów dla firm z bardzo różnych branż. Szkolenia prowadzili specjaliści Tigers – Franciszek Georgiew, Łukasz Chwiszczuk, Dorota Woźniczka, Daniel Kotliński.

Szkolenia dedykowane przeprowadziliśmy m.in. dla takich orgniazacji jak: Bosch Car Service, PZU, Grupa Discovery, Generali, Herbalife, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, JYSK.

A może szukasz szkolenia szytego na miarę od A do Z? Masz potrzebę podzielić szkolenie na kilka spotkań? Do twojego zespołu cyklicznie dołączają nowi specjaliści i musicie standaryzować wiedzę w firmie? 

W zeszłym roku przeprowadziliśmy szereg tego typu projektów, w których na przestrzeni kilku-kilkunastu tygodni spotykaliśmy się z grupami o różnym poziomie zaawansowania i wprowadzaliśmy je w świat digital marketingu. 

Tematy, które zrealizowaliśmy w formie serii zamkniętych webinarowów to między innymi:

  • strategiczny copywriting
  • rozwijanie społeczności w grupach na Facebooku
  • Określanie unikatowych wyróżników marki i ich komunikacja
  • kampanie influencerskie
  • kampanie reklamowe na YouTube i Google

Dlaczego szkolenie dedykowane ma wartość dla Twoich pracowników?

Przede wszystkim masz pewność, że czas szkoleniowca jest tylko dla Was. Podczas przygotowania do szkolenia i w jego trakcie skupiamy się na:

  • dopasowaniu agendy oraz case’ów do branży, w której funkcjonujesz;
  • przeprowadzamy audyt twoich kanałów komunikacji i omawiamy realne przykłady;
  • pracujemy na Twoich kontach reklamowych.

Jeszcze zanim rozpocznie się szkolenie, przeprowadzamy diagnozę potrzeb, w której badamy nie tylko oczekiwania względem omawianych zagadnień wśród uczestników, ale także obecną wiedzę z konkretnego obszaru (korzystamy z interaktywnych quizów poziomujących).

Co o szkoleniach zamkniętych mówią ich uczestnicy?

„Ciekawa tematyka, dobrze dobrana do grupy odbiorców. Duże zaangażowanie prowadzącego szkolenie, udzielanie wyczerpujących odpowiedzi na zadawane pytania”.

„Bardzo ważne było dla mnie również zwrócenie uwagi, na co patrzeć, co pominąć (co jest mniej ważne), oraz jak czytać wyniki kampanii. Jaki wynik oznacza, że kampania była udana, a jaki, że trzeba coś poprawić”.

„Trenerzy, opowiadając, jednocześnie pokazywali przykłady. To nie były "suche" wykłady, ale poparte wiedzą i doświadczeniem. Czuję się zainspirowana!”

„Praktyczny charakter, dostosowanie treści do potrzeb odbiorcy, sposób prowadzenia i otwartość prowadzącego”.

„Indywidualne podejście prowadzącego i analiza poszczególnych problemów uczestników”.

„Najbardziej podobało mi się, że prowadzący merytorycznie odpowiadał na nasze pytania (często powtarzające się!) oraz przeprowadził szkolenie zgodnie z naszymi prośbami, czyli naprawdę było skrojone na miarę. Tego właśnie potrzebowaliśmy”.

Zainteresowaliśmy Cię szkoleniami dedykowanymi? Mam dla Ciebie niespodziankę. Skontaktuj się ze mną, pisząc na adres: dominika.kaczor@tigers.pl, a otrzymasz ofertę specjalną, przygotowaną tylko dla czytelników tego wpisu.

Tajne hasło do podania w mailu to: tygrysy_szkolą :)

Na koniec czysto praktyczne informacje, które ułatwią Ci kontakt w sprawie szkolenia:

1.     Napisz do mnie bezpośrednio na adres: dominika.kaczor@tigers.pl lub wypełnij szybki formularz kontaktowy.

2.     Podaj, jakie szkolenie Cię interesuje oraz jakie masz wyzwania, która forma szkolenia Cię interesuje, kiedy planujesz je zorganizować. Nie musisz wymyślać programu, wystarczy, że opiszesz swoje wyzwania - nasi specjaliści przygotują program dla Ciebie!

3. Chcesz najpierw porozmawiać, opowiedzieć nam o swoim biznesie i oczekiwaniach? Nie ma problemu – umówimy się na rozmowę i wspólnie wypracujemy propozycję współpracy.

Do zobaczenia na szkoleniach!

Dominika Kaczor

Manager Edukacji w Tigers. Odpowiada za wszystkie projekty szkoleniowo-rozwojowe, w tym szkolenia otwarte, dedykowane, Bazę Wiedzy i Tigers United.