22.11
.
2022

3

Polski oddział Motorola partnerem warsztatów strategicznych agencji marketingowej Tigers

Autor:

Czas:

3

Warsztaty z projektowania strategii komunikacji za nami! Uczestnicy pod czujnym okiem Daniela Kotlińskiego, Strategy Planner Tigers, pracowali na case study polskiego oddziału Motorola. Jaki zebraliśmy feedback?

Partnerstwo polskiego oddziału Motorola to przede wszystkim okazja do pracy na żywym organizmie. Uczestnicy poznali teoretyczne podejście do komunikacji, ale także opracowali plan i kampanie komunikacji na przykładzie marki Motorola.

 

Strategiczne rozwiązania Motorola wpisują się w agendę warsztatów, ale to od uczestników zależało jak zostaną wykorzystane. Zdecydowaliśmy się na współpracę przy warsztatach Tigers, by jeszcze lepiej zrozumieć, jakie przekazy najlepiej korespondują z naszą grupą docelową. Wierzę, że różne doświadczenia i perspektywy uczestników zaowocują pod czujnym okiem Daniela Kotlińskiego”Anna Staszyńska, Head of Marketing w Motorola.

 

Zderzenie z realnym case study, opartym o dane, to najlepszy sposób na naukę strategii. Krótka pętla do wdrożenia zdobytej wiedzy skłania do myślenia syntetycznego, kreatywnego. Marcin Śleszyński, jeden z 12 uczestników dwudniowego szkolenia, tak podsumowuje swój udział:

 

„Muszę przyznać, że był to istny rollercoster. Od ekscytacji przed nowym doświadczeniem, po momentalne zwątpienie i przytłoczenie złożonością zagadnienia aż do satysfakcji i motywacji ze stworzonej strategii. Trudno uwierzyć, jak dużo udało nam się wspólnie wypracować przez dwa dni. Dzięki za nakierowanie na odpowiednie tory. Każdemu polecam przyszłe edycje tego warsztatu!” – Marcin Śleszyński, Performance Specialist.

 

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za niesamowitą energię i świetne pomysły. Jesteśmy także bardzo wdzięczni Annie Staszyńskiej, Head of Marketing polskiego oddziału Motorola za merytoryczne wsparcie i zaufanie.

Kolejna edycja warsztatów jeszcze w grudniu tego roku. Dołączysz?

Zapisz się na warsztaty 13-14.12