12.02
.
2021

8 min.

Tigers United 3 już wkrótce! Szczegóły wydarzenia

Autor:

Daniel Kotliński

Czas:

8 min.

Już wkrótce spotykamy się z naszym teamem, klientami, partnerami biznesowymi oraz community, by wspólnie się od siebie uczyć, wzajemnie poznawać i dobrze przy tym bawić! Wpadasz?

Tigers United – święto tygrysiej społeczności

Tigers United to naturalna konsekwencja działań naszej agencji, która przez lata wyedukowała tysiące specjalistów zajmujących się marketingiem w Polsce.

Brakowało nam miejsca spotkania ze społecznością, a wręcz platformy, która ułatwiłaby spotkanie się wzajemne ludziom z tygrysich kręgów.

Pierwsze Tigers United miało pomóc pogłębić relacje między zespołem i klientami Tigers, naszymi partnerami biznesowymi oraz członkami społeczności. Dzięki sprytnemu wykorzystaniu grupy na Facebooku i platformy webinarowej, udało nam się ściągnąć prawie 2000 osób,  generując setki nowych znajomości.

Drugie Tigers United było eksperymentem i dotyczyło jednego, konkretnego tematu – budowania marki trwalszej od spiżu. Mimo mniejszej „pompy”, niż przy ostatnim wydarzeniu, mieliśmy ponad 800 uczestników.

Trzecie Tigers United wraca mocniejsze o wnioski z poprzednich edycji i z ambicją, by stworzyć zupełnie nowe wirtualne doświadczenie dla branży marketingowo-biznesowej. Zaproponujemy Wam nie tylko dobrze znane i sprawdzone formaty krótkich, kalorycznych prelekcji, ale również otwarte konsultacje z mentorami i video speed networking.

Przejdź na stronę Tigers United 3, by zarezerwować bilet!

Z czego składa się oferta Tigers United 3? 

W skrócie – do współpracy zapraszamy 12 prelegentów i 22 mentorów, którzy przeprowadzą w sumie 6 godzin prelekcji i 10 godzin konsultacji!

Wydarzenie będzie podzielone na:

  • Scenę główną – 10 prelekcji po 21 minut
  • Konsultacje z mentorami – 20 sesji po 30 minut
  • Video speed networking – 2 bloki po 30 minut networkingu
  • Strefę Expo – wirtualne stoiska Tigers 
  • Konkursy i quizy – 12 Zadań Tygrysa i quiz na zakończenie dnia

Dostęp do poszczególnych obszarów konferencji będzie limitowany w zależności od biletu, jaki posiadasz.

Sprawdź, co Cię czeka!

 

 

Scena główna – co się wydarzy?

Scenę główną traktujemy jak przegląd świeżej wiedzy o marketingu i biznesie.

Każdy z zaproszonych prelegentów to osoba, którą znamy i śledzimy od lat, z którą nam po drodze w zakresie wartości.

 

Wizualizacja scen głównej (źródło: Balloon)

 

W centralnej części odbywa się transmisja.

Z lewej strony ekranu znajduje się nawigacja, zaś z prawej – czat i kilka opcji dla użytkownika.

To właśnie w tym miejscu odbędą się prelekcje – 21-minutowe prezentacje zaproszonych Przewodników. Tego określenia używamy wymiennie z „prelegentem”, choć Przewodnik to dla nas osoba nieustannie ucząca się po to, by ułatwiać podróż innym.

W tym roku skróciliśmy nieco prezentacje – do 21 minut. Do tego w ciągu 9 minut prowadzący zada pytania, które pojawią się na czacie, a następnie wprowadzi kolejnego Przewodnika.

Na scenie głównej wystąpi:

  • Franciszek Georgiew – opowie o praktycznym sposobie na odkrycie i określenie wyróżników Twojej marki.
  • Łukasz Chwiszczuk – zmierzy się z tematem spójnego łączenia działań performance w różnych kanałach dotarcia.
  • Ola Musiał – przedstawi efekt swoich testów i rozmyślań w zakresie kluczowych wskaźników dobrej kampanii e-commerce.
  • Rafał Ferber – podzieli się swoim kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i wyjaśni, dlaczego ten temat jest tak podobny do randkowania w sieci. (Rafał naprawdę czekamy!)
  • Olga Dąbrowska i Melania Wawrzyniak – pokażą, jak w praktyczny sposób podejść do produkcji contentu w autentyczny dla marki sposób.
  • Paweł Szymoniak – który był e-commerce managerem dla sklepów m.in. Muuv czy Unhuman. Zajmował się  każdym odcinkiem procesu strategicznego, a dziś doradza podmiotom e-commerce.
  • Paweł Paszkowski – konsultant strategiczny i head of B2B e-commerce we Frisco.pl.

Ponadto, spotkacie ekspertów spośród naszej społeczności i takich, których po prostu zawsze chcieliśmy zaprosić do współpracy:

  • Kingę Edwards z Brainy Bees – z którą znamy się od lat. Kinga jest specjalistką w zakresie globalnego marketingu dla SaaS i IT i jest chodzącą kopalnią wiedzy, a podczas swojej prelekcji podzieli się nieoczywistymi taktykami i case’ami.
  • Pawła Gontarka vel. SEO Zgreda – który pomógł nam z SEO przy nowej stronie i dalej wspiera nas w tym zakresie! Dowiemy się, jak podejść do tworzenia treści pod wysokie pozycje organiczne w sytuacji, gdy klienci potrafią jedno wyrażenie wpisać na wiele różnych wariantów.
  • Łukasza Kosuniaka z Grow Consulting – przy okazji Tigers United nasze szlaki przecinają się po raz pierwszy, ale doświadczenie i jakość tworzonych przez Łukasza treści jest gwarancją wartościowego wystąpienia. Temat dotyczyć będzie pozyskiwania klientów biznesowych z wykorzystaniem treści i narzędzi marketingowych. Będzie też szansa na wygranie najnowszej publikacji Łukasza „To jest social selling”!

Scena główna będzie więc tym punktem w harmonogramie, gdzie będziemy widywać się najczęściej. Tutaj też przeprowadzimy quiz na zakończenie imprezy!

 

 

Sesje konsultacji – jak to działa?

Równolegle do prelekcji, będą odbywać się dwie sesje otwartych konsultacji. Co to znaczy?

Wraz z rozpoczęciem prelekcji przez Łukasza Chwiszczuka na scenie głównej, otworzymy wirtualne pokoje dla Mentorów – Kacpra Durasa i Arkadiusza Szczudło. Jako uczestnik, możesz swobodnie przemieszczać się między sceną główną a pokojami.

Na stronie Tigers United 3 wisi szczegółowy harmonogram dnia – na każdą prelekcję przypadają dwie konsultacje.

Otwarta konsultacja oznacza:

  • Ekspert przez 30 minut jest w pokoju (z kamerką i mikrofonem)
  • Po wejściu do pokoju, masz możliwość: włączenia kamerki, włączenia audio, pisania na czacie
  • Razem z Tobą w pokoju mogą przebywać inni uczestnicy – to nie jest prywatna konsultacja
  • Finalny format spotkania zależy od Mentora i uczestników: może to być sesja pytań i odpowiedzi, wspólna dyskusja obecnych uczestników, analiza case study etc.

Dzięki tej formule, możesz spotkać specjalistów zajmujących się:

  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Analityka
  • E-commerce
  • Strategia marketingowa i biznesowa
  • Prawo i podatki
  • Content marketing, w tym SEO i video
  • Performance marketing
  • Sprzedaż
  • LinkedIn
  • Customer Service
  • Automatyzacja
  • Lead generation
  • IT
  • Badania, startupy, nowe technologie

Możesz przygotować sobie „własną” agendę, układając prelekcje i konsultacje w sposób, który jest dla Ciebie najlepszy!

Dostęp do otwartych konsultacji dają bilety Premium i VIP.

Dodatkowo w opcji VIP, wszystkie konsultacje są nagrywane i udostępniane uczestnikom.

Mentorzy to zaufani specjaliści z potwierdzonym doświadczeniem w swojej specjalizacji. Większość z nich od lat wspiera socialmediową społeczność Tygrysy Socialu i część z pewnością kojarzycie z darmowych konsultacji, które kilkukrotnie odbywały się na naszej grupie.

 

 

Video speed networking – da heck?!

Tutaj zaczyna się zabawa!

Platforma, z której skorzystamy do organizacji wydarzenia, posiada funkcję video networkingu.

Jak to działa:

  • Gdy ruszy blok networkingu, pojawi się dodatkowa zakładka;
  • Po wejściu do niej, masz możliwość rozpoczęcia networkingu w formie losowego dobierania rozmówcy, lub dołączenia do stolika dla kilku osób;
  • Jeśli skorzystasz z opcji szybkiego dobierania, do video rozmowy dojdzie tylko pod warunkiem, że zarówno Ty, jak i Twój rozmówca, wyrazicie na to chęć (tak, tak – jak w Tinderze).

 

Sekcja video networkingu

 

Kiedy Ty i Twój rozmówca chcecie się połączyć – robicie to z kamerą i audio. Rozmowa trwa minimum 30 sekund i maksimum 5 minut, zanim zostaniesz połączony/-a z kolejnym uczestnikiem (po 30 sekundach możesz ręcznie przeskoczyć dalej).

 

Wizualizacja networkingu 1 na 1

 

 

Dlaczego musisz wziąć udział w networkingu:

  • Będziesz mieć szansę na spotkanie freelancerów, przedsiębiorców i specjalistów zajmujących się szeroko pojętym marketingiem i biznesem w każdej możliwej skali;
  • Wśród uczestników spotkasz silną reprezentację Tigers. Uwaga! Tygrysy to jokery – gdy spotkasz jednego z nich, możesz otrzymać oryginalny t-shirt z limitowanej, konferencyjnej edycji;
  • Możesz w łatwy sposób wymienić się kontaktem z innym uczestnikiem (jedno kliknięcie), a potem przejść z nim na prywatny call lub czat;

Aby ułatwić nawiązanie kontaktu z nowo poznaną osobą, przygotujemy dla Was tzw. ice-breakery, czyli listę ciekawych, otwierających pytań.

Jeśli 500 osób weźmie udział w zabawie i pozna średnio 4-5 osób, mówimy o 2-2,5 tysiącu nowych relacji! Jesteśmy pewni, że ktoś w tym dniu znajdzie pracę, podpisze kontrakt lub pozna kogoś w przyszłości bliskiego 🙂

 

 

Expo Tigers – Dzień Kariery i spotkanie z Sauronem

Kolejną świetną funkcją wydarzenia będą bloki poświęcone spotkaniom z zespołem wsparcia biznesu w Tigers:

  • Dzień Kariery Sabina Kwiatkowska – HR Manager w Tigers przywita Was w sekcji wystawienniczej (stąd „expo”). W minimum jednym, 90-minutowym bloku każdy, kto chciałby dowiedzieć się czegoś o pracy w Tigers, ma szansę wpaść pogadać. Sabina jest także coachem kariery, zatem może również doradzać w zakresie ścieżki zawodowej.
  • Spotkanie z Sauronem vel Rafałem Ferberem – Szef sprzedaży w Tigers będzie również gotowy na spotkanie, jeśli tylko będziecie chcieli pogadać o współpracy z agencją i otrzymać poradę co do dalszych kroków w Waszych biznesach.

W sekcji Expo przy jednym stoisku jednocześnie może przebywać do 10 osób.

Mamy też możliwość zablokowania pokoju lub przejścia na prywatnego calla, a także udostępniania materiałów czy streamowania swojego ekranu.

Oczywiście, możesz też jednym kliknięciem zostawić swój kontakt do późniejszej rozmowy.

 

 

Jak wygrać tigerspacki i koszulki?

Okej, to teraz to, co tygryski lubią najbardziej – gadżety!

Specjalnie na tę edycję produkujemy tigerspack zawierający:

  • T-shirt
  • Eko torbę
  • Blaszany kubek
  • Limitowany plakat stworzony przy okazji rebrandingu Tigers – Tygrys i Wąż

Przygotujemy 30 takich zestawów do nagrodzenia laureatów naszej konferencyjnej grywalizacji.

 

 

Co trzeba zrobić, aby wygrać?

Przed eventem otrzymasz listę 12 zadań, które możesz zrealizować, biorąc udział w konferencji. Zadania będą prostsze i nieco bardziej wymagające, odpowiednio punktowane. Konkurs nie jest na czas, choć okienko na nadsyłanie odpowiedzi będzie trwało do 2 godzin po zakończeniu wydarzenia.

Niektóre zadania będą wymagały odrobiny kreatywności, ale na zwycięzców czeka wieczna chwała!

Oprócz 12 Zadań Tygrysa, w tym dniu rozdamy ponad 100 t-shirtów „luzem” – w blokach networkingowych, w pokojach mentoringowych czy za najciekawsze pytania na scenie głównej.

Warto być z nami do końca – po ostatniej prelekcji odbędzie się quiz, w którym możesz wziąć udział korzystając z przeglądarki lub telefonu. Quiz będzie dotyczył wiedzy przekazywanej podczas konferencji – 3 finalistów nagrodzimy tigerspackami, wzbogaconymi o bluzy!

 

 

Bilet Podstawowy, Premium czy VIP  – co wybrać?

Bilet Podstawowy (59 zł netto) zawiera:

  • Dostęp do wszystkich 10 prelekcji na scenie głównej
  • Możliwość wzięcia udziału w speed networkingu
  • Możliwość wejścia do strefy Expo

Kiedy wybrać bilet Podstawowy:

  1. Kiedy nie zależy Ci na nagraniach, bo zamierzasz z nami być cały dzień i obejrzeć każdą prelekcję
  2. Kiedy nie zamierzasz spotykać się z Mentorami, by skonsultować swoja sytuację
  3. Kiedy masz ograniczone środki na inwestycję w samego/samą siebie

 

Bilet Premium (99 zł netto) zawiera dodatkowo:

  • Dostęp do dowolnej z 20 sesji mentorskich
  • Po evencie – nagrania z 10 prelekcji

Kiedy wybrać bilet Premium:

  1. Kiedy zależy Ci na zdobyciu nagrań z prelekcji
  2. Kiedy zależy Ci na udziale w konsultacjach z mentorami
  3. Kiedy nie zależy Ci na nagraniach z konsultacji mentorskich

Dostęp Premium jest obecnie bestsellerem (ponad 60% kupujących decyduje się na ten pakiet) i gwarantuje pełne doświadczenie konferencji.

 

Bilet VIP (349 zł netto) zawiera dodatkowo: 

  • Bluzę z limitowanego nakładu Tigers – niedostępną nigdzie indziej (nie ma jej w tigerspackach)
  • Dostęp do grupy Tygrysy Premium (tylko dla uczestników naszych szkoleń i kursów)
  • 2x rabaty na dwa dowolne szkolenia Tigers
  • Nagrania wszystkich konsultacji mentorskich – w formie audio oraz video

Kiedy wybrać bilet VIP:

  1. Kiedy zależy Ci na tygrysiej bluzie – najwyższa jakość materiału #madeinPL
  2. Kiedy chcesz mieć nagrania wszystkich prelekcji i konsultacji
  3. Kiedy chcesz skorzystać ze szkoleń Tigers w super cenie (2 w cenie 1)
  4. Kiedy chcesz otrzymać drukowany, złoty bilet na wydarzenie!

Bilet VIP powstał z myślą o osobach, którym zależy na dużej liczbie wysokiej jakości materiałów z konferencji i bliski dostęp do społeczności Tigers.

Przejdź na stronę Tigers United 3, by zarezerwować bilet w wybranym pakiecie.

Czy to wszystko jest warte swojej ceny?

Uważamy, że cena konferencji jest niedoszacowana i bezkonkurencyjna w swojej kategorii w tym momencie. Za cenę wyjścia we dwójkę do kina, masz całodniową wirtualną konferencję na innowacyjnej platformie, w której udział bierze kwiat polskiego digital marketingu!

Jeśli istnieje powód, który powstrzymuje Cię przed zakupem – daj nam znać 🙂 Wystawiamy proformy.

Możesz pisać do Dominiki: dominika.kaczor@tigers.pl.

联系Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas