17.06
.
2021

2 min.

Tigers pozyskuje 60% udziałów w Chiny dla Każdego

Autor:

Daniel Kotliński

Czas:

2 min.

Z dniem 1. maja 2021 r. Tigers objęło 60% udziałów w Chiny dla Każdego (CDK Sp. z o.o.).

CDK to firma doradczo-tłumaczeniowej, która pomaga polskim przedsiębiorcom wejść na chiński rynek. To realizacja strategii obranej wraz z rebrandingiem Tigers na początku roku.

Umowę z ramienia Tigers podpisał CEO firmy Franciszek Georgiew, a CDK reprezentuje Wojciech Jaworski.

Spółka zamierza pozyskiwać klientów zainteresowanych ekspansją na rynki azjatyckie, ale również pomagać chińskim firmom wchodzić na rynki europejskie.

– Chcemy robić marketing chiński, bo ten kapitał płynie i będzie dalej płynąć do Polski, a bariery kulturowe, techniczne oraz prawne są ogromne i potrzebne jest wsparcie podmiotu doradczego i operacyjnego, tworzonego przez pasjonatów. – komentuje Franciszek Georgiew, CEO Tigers. 

Współpraca z CDK ma zapewnić stały dostęp do klientów zainteresowanych tamtejszymi rynkami. 

W planach strategicznych Tigers znajduje się ekspansja zagraniczna. Naszym kierunkiem nie jest Zachód i wciąż dziwi mnie, jak bardzo to ludzi zaskakuje, biorąc pod uwagę obecną sytuację geopolityczną. Chcemy powrócić do ojczyzny Tygrysów – dynamicznie rosnącej Azji. Tam jest przyszłość świata, wzrost i innowacja. Czuję wspólnotę ducha i wartości z ciekawym regionem Azji Południowo-Wschodniej, tam leży nasza przyszłość. Już wkrótce pokażemy Wam case’y z kampanii na rynku Hong Kongu czy w Singapurze. Uczymy się tamtejszego rynku i kanałów social media, upatrując w tym silnego UVP marki Tigers – podkreśla Georgiew.

Agencja Tigers wnosi zaplecze operacyjne i inwestycje oraz wsparcie marketingowe. CDK z kolei – wiedzę o Chinach, sieć kontaktów, kompetencje językowe i doświadczenie na rynku tłumaczeniowo-konsultacyjnym.

Naszą misją jest bycie przewodnikiem na Jedwabnym Szlaku, a ambicją – stać się kompleksowym wsparciem dla każdego, kto chciałby wejść na agresywnie rosnący chiński rynek. Research, marketing, tłumaczenia i etykieta chińska nie mają przed nami tajemnic – podkreśla Wojciech Jaworski, CEO CDK.

O szczegółach działalności CDK można przeczytać w artykule Jaworskiego na LinkedIn.

联系Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas