3
Noworoczne postanowienia CEO Tigers
3
3
3
Konsekwentnie rośniemy w siłę. Pomimo spowolnienia gospodarczego i wojny na Ukrainie, co skutkowało niepewnością na rynku, aktualnie 60-osobowy zespół stanął na wysokości zadania.
Zarówno przychód, jak i koszty z działań w ramach największego w Tigers, bo przeszło 50 osobowego zespołu Customer Success, dowieźliśmy na poziomie 96% względem zaplanowanego budżetu.
Co jeszcze wydarzyło się w minionym roku?
Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy największą w historii Tigers kampanię z influencerami z sześciocyfrowym budżetem! Co więcej, nasz niezawodny team wideo zrealizował kilkadziesiąt mniejszych i większych produkcji, na które na pewno natknęliście się w sieci!
Rok kończymy z 3 strategami na pokładzie i doświadczeniem przeszło 20 warsztatów dla naszych klientów. Ich efektem są wdrażane zarówno przez nas, jak i przez wewnętrzne zespoły marketingu strategie komunikacji w digitalu.
W 2023 roku planujemy dalszy dynamiczny wzrost, przy jeszcze większej efektywności kosztowej.
Co to oznacza dla naszych klientów?
Pracę z największym zespołem ekspertów digital marketingu w tym kraju, przy pełnej transparentności i w duchu doskonałości operacyjnej. Uruchomimy także nowe usługi, które uzupełnią naszą ofertę dla marek szukających kompleksowej obsługi w digitalu.
Tym razem, w budżecie po stronie przychodów pierwszy raz widnieje siedem cyfr z dwójką z przodu! To daje nam możliwość dalszego rozwoju i doskonalenia.
Postanowienia noworoczne Tigers:
Tygrysy ruszają w miasto!
Tak w ogromnym skrócie brzmi nasza strategia marketingowo-sprzedażowa 🙂 W tym roku znowu Was zaskoczymy. Przekonacie się już wkrótce. Pierwsze duże ogłoszenie jeszcze w styczniu!
Co to będzie? Na pewno nie zmiana CEO 🙂
– Karolina Kawska, CEO Tigers