09.01
.
2023

3

Noworoczne postanowienia CEO Tigers

Autor:

Czas:

3

W 2023 roku planujemy dalszy dynamiczny wzrost, przy jeszcze większej efektywności kosztowej. Co to oznacza dla naszych klientów?

Konsekwentnie rośniemy w siłę. Pomimo spowolnienia gospodarczego i wojny na Ukrainie, co skutkowało niepewnością na rynku, aktualnie 60-osobowy zespół stanął na wysokości zadania.

 

Zarówno przychód, jak i koszty z działań w ramach największego w Tigers, bo przeszło 50 osobowego zespołu Customer Success, dowieźliśmy na poziomie 96% względem zaplanowanego budżetu.

 

Co jeszcze wydarzyło się w minionym roku? 

  • W 2022 całe Tigers osiągneło 184% przychodu z 2021

 

  • Osiągneliśmy średnią z blisko 150 ankiet satysfakcji naszych klientów na poziomie 4,55/5

 

 

 

  • W tym roku dużą uwagę przyłożyliśmy do rozwoju naszych kompetencji w zakresie strategii, influencer marketingu i produkcji wideo.

 

Zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy największą w historii Tigers kampanię z influencerami z sześciocyfrowym budżetem! Co więcej, nasz niezawodny team wideo zrealizował kilkadziesiąt mniejszych i większych produkcji, na które na pewno natknęliście się w sieci!

 

Rok kończymy z 3 strategami na pokładzie i doświadczeniem przeszło 20 warsztatów dla naszych klientów. Ich efektem są wdrażane zarówno przez nas, jak i przez wewnętrzne zespoły marketingu strategie komunikacji w digitalu.

 

W 2023 roku planujemy dalszy dynamiczny wzrost, przy jeszcze większej efektywności kosztowej.

Co to oznacza dla naszych klientów?

 

Pracę z największym zespołem ekspertów digital marketingu w tym kraju, przy pełnej transparentności i w duchu doskonałości operacyjnej. Uruchomimy także nowe usługi, które uzupełnią naszą ofertę dla marek szukających kompleksowej obsługi w digitalu.

 

Tym razem, w budżecie po stronie przychodów pierwszy raz widnieje siedem cyfr z dwójką z przodu! To daje nam możliwość dalszego rozwoju i doskonalenia.

 

Postanowienia noworoczne Tigers:

  • Podniesiemy kompetencje naszych szkoleniowców i zamienimy teoretyczne szkolenia na praktyczne treningi w formule otwartej i dedykowanej pod potrzeby danej firmy;

 

  • Utrzymamy wysoki poziom wynagrodzeń, na poziomie ok 50% przychodów i powiększymy zespół o kolejnych A-playerów;

 

  • Wydamy na rozwój pracowników jeszcze więcej. W budżecie założyliśmy na ten cel 40% więcej niż w 2022 roku!

 

  • Zaplanowaliśmy też niemałe wydatki na CX, po raz pierwszy wyraźnie oddzielając je po stronie kosztowej budżetu. Będziemy pielęgnować bliskie nam podejście Joey’a Colemana i dbać o niezwykłe doświadczenie naszych klientów.

 

Tygrysy ruszają w miasto!

 

Tak w ogromnym skrócie brzmi nasza strategia marketingowo-sprzedażowa 🙂 W tym roku znowu Was zaskoczymy. Przekonacie się już wkrótce. Pierwsze duże ogłoszenie jeszcze w styczniu!

 

Co to będzie? Na pewno nie zmiana CEO 🙂

– Karolina Kawska, CEO Tigers

Podsumowanie roku 2022 przygotowaliśmy także w wersji wideo.

Zobacz!