17.08
.
2022

3

Mój Rok Tygrysa | Maciej Frankowski

Autor:

Maciej Frankowski

Czas:

3

Mój rok Tygrysa… w sumie to bliżej do dwóch lat niż jednego roku. Od razu zaczniemy od największych wyzwań, czyli … pisanie. Stąd zapewne wyzwanie napisania kilku słów o sobie i o mojej pracy w Tigers. Ale zacznijmy od początku.

Rok 2020, aktualna praca nie stawiała przede mną wyzwań i stąd pomysł na zmianę, więc wchodzę na RocketJobs i przeglądam dostępne oferty pracy i trafiłem na wtedy jeszcze Social Tigers. W tym momencie przyznam, że nie znałem Tygrysów wcześniej, ale CV wysłałem. Chyba po najszybszej rekrutacji w moim życiu 4 stycznia 2021 roku zacząłem pracę w Tigers.

Już na początku zderzyłem się ze swoimi największymi obawami i wyzwaniami, czyli bezpośrednia praca z klientem.

Przed Tigers w kontaktach z klientami zazwyczaj pośredniczył account. Ja zawsze byłem gdzieś bardziej z tyłu zamknięty w ciemniej piwnicy, ustawiający reklamy.

Ale już nie raz się nauczyłem, że najlepszym sposobem na pokonanie swoich lęków/wyzwań jest rzucenie na głęboką wodę.

Pamiętam, że na początku jak przyszedłem, dostałem taska z danymi kontaktowymi klienta, miałem zadzwonić przedstawić się i przeprowadzić onboarding. Dosyć długo się do tego zbierałem i układałem w głowie, całą rozmowę. Towarzyszył mi przy tym ogromny stres i w sumie niepotrzebnie, bo wszystko poszło zgodnie z planem. Pamiętam też pierwszą rozmowę z moim ówczesnym przełożonym Łukaszem Chwiszczukiem, który powiedział mi, że na rozmowie rekrutacyjnej zaprezentowałem się gorzej niż jest w rzeczywistości. W sumie to komplement.

Od tamtej pory sporo się zmieniło w moim życiu zawodowym. Dzięki wsparciu Doroty mojej Team Leaderki, zostałem awansowany na Senior Performance Specialist, poprowadziłem swoje pierwsze zamknięte szkolenie z Facebook Ads, brałem udział w największym przetargu agencji, a aktualnie pracuje nad wdrożeniem nowej oferty Tigers.

W tym wszystkim zdecydowanie pomogło mi stawianie przede mną wyzwań oraz możliwość wymiany wiedzy oraz doświadczeń z innymi specjalistami z różnych środowisk jak i zwykłe odbijanie myśli.
Zmieniło się też moje podejście do Digital marketingu, zacząłem patrzeć szerzej na biznes klienta, już na pierwszym spotkaniu możesz ode mnie usłyszeć, że same reklamy nie wyniosą Twojego biznesu na sam szczyt. W rozmowach z klientami mocno zwracam uwagę na całokształt ich działań i staram się być doradcą nie tylko w zakresie samego performance, ale też wszystkiego, co ma wpływ na cele biznesowe.

Największa satysfakcja? Myślę, że rozwijanie nowych usług w Tigers związanych z moim zainteresowaniem, czyli wdrażanie narzędzi analitycznych m.in. Google Analytics 4.

Na sam koniec miałem napisać, jaką dałbym sobie radę dla siebie sprzed roku, odpowiedź przyszła bardzo szybko „nic nie zmieniaj, bo idziesz w dobrym kierunku”.

會議Tigers United 5

Weź udział w największej konferencji digital marketingowej w Polsce!

Biorę udział