09.11
.
2021

1 min.

Firma Panasonic wybiera agencję Tigers do obsługi performance

Autor:

Melania Wawrzyniak

Czas:

1 min.

Do grona klientów Tigers dołącza marka Panasonic, dział Heating and Cooling. Umowa jest bezterminowa i obejmuje promocję pomp ciepła Panasonic Aquarea.

Współpraca trwa od października 2021 r. i obejmuje kompleksowe prowadzenie działań performance na Facebooku, Google oraz Display&Wideo 360. W zakres odpowiedzialności wchodzi stworzenie strategii mediowej, wdrożenie oraz optymalizacja kampanii, kreacja.

– Kampania Panasonic obejmować będzie niemal wszystkie kanały dotarcia do konsumentów, a jej celem jest wzmocnienie świadmości marki Pansonic, jako lidera na rynku polskim w segmencie pomp ciepła powietrze-woda. Poza komunikacją związaną z technologią, działania wpisują się również w obecny trend zadbania o  bardziej ekologiczną przyszłość. Cieszymy się, że jako Tigers mamy możliwość wykazać się w obszarze działań performance i wesprzeć światowego lidera rynku w sprzedaży

– podkreśla Oskar Wojciechowski, Senior Performance Specialist&Team Leader odpowiedzialny za projekt po stronie agencji.

Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Herbalife, Salad Story, DHL, mLeasing, Moliera2. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).

Gromadząc doświadczenia od ponad 50 lat i sprzedając produkty do ponad 120 krajów świata, firma Panasonic zajmuje czołową pozycję w branży ogrzewania i chłodzenia.

联系Opisz nam swoje wyzwania,
znajdziemy drogę

Napisz do nas