1 min.
Firma Panasonic wybiera agencję Tigers do obsługi performance
Melania Wawrzyniak
1 min.
1 min.
Melania Wawrzyniak
1 min.
– Kampania Panasonic obejmować będzie niemal wszystkie kanały dotarcia do konsumentów, a jej celem jest wzmocnienie świadmości marki Pansonic, jako lidera na rynku polskim w segmencie pomp ciepła powietrze-woda. Poza komunikacją związaną z technologią, działania wpisują się również w obecny trend zadbania o bardziej ekologiczną przyszłość. Cieszymy się, że jako Tigers mamy możliwość wykazać się w obszarze działań performance i wesprzeć światowego lidera rynku w sprzedaży
– podkreśla Oskar Wojciechowski, Senior Performance Specialist&Team Leader odpowiedzialny za projekt po stronie agencji.
Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Herbalife, Salad Story, DHL, mLeasing, Moliera2. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).
Gromadząc doświadczenia od ponad 50 lat i sprzedając produkty do ponad 120 krajów świata, firma Panasonic zajmuje czołową pozycję w branży ogrzewania i chłodzenia.