13.04
.
2021

3 min.

Jak klienci oceniają Tigers – wyniki za I kwartał

Autor:

Daniel Kotliński

Czas:

3 min.

Regularnie przeprowadzamy Ankietę Satysfakcji Klienta. Po I kwartale 2021 r. udało nam się zebrać blisko 80% opinii – wyniki poniżej!

Współpraca z Tigers – ocena pracy oczami klientów działu Social Media

Praca w I kwartale 2021 r. była oceniana przez klientów w 9 wymiarach:

  1. Wpływ naszych działań na rozwój marki w digitalu
  2. Zaangażowanie specjalisty
  3. Słowność
  4. Bycie doradcą, przewodnikiem
  5. Gra do jednej bramki
  6. Trafny dobór priorytetów
  7. Terminowość
  8. Kompetencje specjalisty
  9. Czytelność raportów

Dzięki temu, obok „twardych” wskaźników biznesowych mierzonych w każdym biznesie – jak zwrot z nakładów na reklamę, wyniki kampanii reklamowych, zaangażowanie fanów w social media – pogłębiamy zrozumienie potrzeb klientów.

W strategii przyjętej na rok 2021 r. podjęliśmy w  zespole decyzję, by myślą przewodnią było stwierdzenie: „Prawdziwy partner dla klientów”, dlatego jednym z 4 strategicznych celów na ten rok jest właśnie średnia ocen z Ankiety Satysfakcji Klienta na poziomie 4,5/5.

Miło nam poinformować, że po pierwszym kwartale zostaliśmy ocenieni właśnie na tym poziomie! 

 

Wysokie oceny wystawione przez klientów Tigers cieszą i mobilizują zespół.

Gramy do jednej bramki i czerpiemy z tego dużą satysfakcję. Według klientów, dobrze dobieramy priorytety, jesteśmy słowni i konstruujemy czytelne raporty.

Choć średnia ocena terminowości na poziomie 4.1 to dobry wynik, Tygrys dąży do doskonałości i chce być bardzo dobry! Dlatego to będzie nasz priorytet w kolejnym kwartale, żeby wszyscy klienci bez wątpienia dali 5.

Kolejną ankietę planujemy przeprowadzić na koniec drugiego kwartału.

Ogromne podziękowania dla klientów i zespołu – blisko 80% wypełnionych ankiet pokazuje, że wszystkim nam zależy na osiągnięciu strategicznych celów biznesowych.

联系Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas