Wakacyjna Akademia Tygrysa 4.0
Influencer Marketing

Chcesz poznać tajniki influencer marketingu i dowiedzieć się jak tworzyć content?

Znasz obecne trendy i z łatwością odnajdujesz się w digitalowej dżungli?

W takim razie Wakacyjna Akademia Tygrysa 4.0 Influencer Marketingu jest właśnie dla Ciebie!

Zapisz się już dziś, a jako pierwszy otrzymasz komplet informacji dotyczących Akademii.

Zapisy zostały już zamknięte, ale jeśli masz ochotę wziąć udział w Warsztacie Influencer Marketing to nic straconego! Informacja poniżej 🙂

Cykliczny
program
7-8 lipca 2022
Cykl intensywnych szkoleń Poszerz swoją wiedzę
w ekspresowym tempie!
Spotkania
z tygrysami
Poznaj
nasz zespół
Dodatkowa
oferta
Możliwość zatrudnienia w Tigers

Warsztat Influencer Marketing!

Został ostatni moment, aby wziąć udział w Warsztacie Influencer Marketing!
Przejdź na stronę produktu i zainwestuj w siebie i swoją przyszłość.

BIORĘ UDZIAŁ!

Unikalny program szkoleniowy dla każdego, kto chce osiągnąć mistrzostwo jako influencer marketing specialist lub content creator.

Eksperckie szkolenia  dostarczą Ci nieosiągalną na rynku w tak krótkim czasie dawkę praktycznej wiedzy. Poziom nabytych kompetencji sprawdzisz w działaniu, obsługując klientów agencji.

Globalny program rozwojowy niedługo startuje!

Dynamiczna formuła

Jeżeli chcesz dać sobie szansę już teraz, zapisz się na naszą listę i weź udział w rekrutacji do Akademii Influencer Marketingu.

Jeżeli pomyślnie przejdziesz fazę aplikacji, zobaczymy się w kolejnym etapie!

Kogo szukamy:

➤ osób pasjonujących się influencer marketingiem i tworzeniem contentu
➤ głodnych
wiedzy i wyzwań
➤ chcących wejść na wyższy poziom
swoich umiejętności

Agenda
7 lipca – offline w Warszawie议程

1 dzień offline

1 dzień offline

9:00 – 10:00 Szkolenie – Influencer Marketing od strony klienta
  • Jak wybrać brand ambasadora?
  • Co jest najważniejsze dla marki przy współpracy z influencerem?
  • Dlaczego influencer marketing jest tak ważny dla marki?
  • Jakie są główne cele jakie marka chce uzyskać poprzez współprace z influencerem?
  • Jak marka ocenia współprace z influencerami, jakie ma wnioski?
  • Co jest dla marki najtrudniejsze we współpracy z influencerem?
10:00 – 10:10 Przerwa kawowa
10:10 – 11:40 Warsztat – Fotografia mobilna
11:40 – 11:50 Przerwa kawowa
11:50 – 13:50 Warsztat – Tworzenie contentu wideo
13:50 – 14:20 Przerwa obiadowa
14:20 – 15:50 Warsztat – Copywriting
15:50 – 16:00 Przerwa kawowa
16:00 – 17:00 Szkolenie – Influencer Marketing od strony Influencera
  • Czy podejmujesz współprace ze wszystkimi markami?
  • Co jest dla Ciebie decydującą kwestią jeśli chodzi o współpracę z markami?
  • Jak dobierasz partnerów do współpracy?
  • Jak wygląda Twoja praca nad contentem?
  • Od czego zaczynasz współpracę z daną marką?
  • Czy chcesz mieć wkład w brief czy liczysz na pomysły agencji/klienta?
  • Co jest najtrudniejsze we współpracy z markami?

8 lipca
Online议程

2 dzień online

2 dzień online

9:00 – 12:00 Szkolenie – Influencer Marketing od strony agencji
  • Jak wygląda współpraca z influencerem i klientem od strony agencji
  • Strategiczne podejście do współprac influencerskich
  • Piramida influencerska
  • Mega,macro,micro influencerzy – z kim podjąć współpracę?
  • Research influencerów – praca na narzędziu influtool
  • Dobór influencerów
  • Analiza statystyk – sprawdzanie wiarygodności konta
  • Aspekty prawne
  • Najtrudniejsze aspekty pracy z influencerami
  • Tworzenie konceptów kreatywnych kampanii
  • Tworzenie briefu
  • Egzekucja świadczeń
  • Raportowanie
Zadanie domowe
Zakończenie Akademii Tygrysa 4.0

Wakacyjna Akademia Tygrysa 4.0

Influencer Marketing
7-8 lipca

lub weź udział w pełnym
procesie rekrutacyjnym招聘流程

Performance

Google Ads Specialist

Google Ads Specialist 

6 000 – 12 000 pln netto B2B/ UZ
Forma umowy:

B2B/ UZ

Doświadczenie:

min. 2 lata w obszarze Google Ads

Przejdź do oferty
Social Media

Social Media Specialist Warszawa

Social Media Specialist Warszawa 

6 000 – 9 500 pln netto B2B/ UZ
Forma umowy:

B2B/ UZ

Doświadczenie:

min. 2 lata w Social Media

Przejdź do oferty
Performance

Google Ads Specialist

Google Ads Specialist 

6 000 – 12 000 pln netto B2B/ UZ
Forma umowy:

B2B/ UZ

Doświadczenie:

min. 2 lata w obszarze Google Ads

Przejdź do oferty
Social Media

Social Media Specialist Warszawa

Social Media Specialist Warszawa 

6 000 – 9 500 pln netto B2B/ UZ
Forma umowy:

B2B/ UZ

Doświadczenie:

min. 2 lata w Social Media

Przejdź do oferty
9 ofert

Znajdź ofertę dla siebie

Warsztat Influencer Marketing

Jeśli nie chcesz brać udziału w całym procesie rekrutacyjnym, ale chcesz wziąć udział w Warsztacie Influencer Marketing – zarejestruj się od razu!

Wykupuję dostęp!

Regulamin Akademii Tygrysa 4.0
Influencer Marketing

Link do regulaminu