Platforma dla testerek Oriflame

Case study.

Klient:
Oriflame
Kanały:
Landing Page
Usługi:
Stworzenie i obsługa platformy dla testerek Oriflame.
bRANŻA:
No items found.
projektanci:
No items found.
ROK:
PALETA KOLORÓW:
No items found.

Nowa usługa, której Tigers jeszcze nie realizowało 

Krótki deadline

Dwuosobowy zespół

Wyzwania

Zrealizowanie wizji klienta

Stworzenie platformy, jakiej nie ma konkurencja klienta i wyróżnienie się na rynku

Jak to zrobiliśmy?

Platforma powstała we współpracy z developerem. Odpowiedzialnością Tigers było opracowanie całej struktury strony, funkcjonalność, copy, układ, regulamin, a także narzędzie do ankiet. Dodatkowo znaleźliśmy magazyn, który realizuje wszystkie zlecone przez nas wysyłki. Klient dał nam wizję, a my zrealizowaliśmy ją od A do Z. W tym momencie za projekt odpowiada Paulina Pirowska, która zajmuje się dodawaniem produktów na stronę, zarządzaniem zmianami na stronie, wyborem testerek, wysyłaniem ankiet, przekazywaniem list wysyłkowych do magazynu, a także pisaniem artykułów o produktach i wybieraniem najlepszych opinii.

1

Działanie

Do każdego punktu moglibyśmy dopisać 60 podpunktów, ale skupmy się na najważniejszym:

1. Organizacja projektu, rozłożenie na czynniki pierwsze wizji klienta, wyjście z propozycją rozwiązań, strategią i planem działania.

2. Dobór teamu projektowego, pod kątem analityki, dewelopera, performance i osoby obsługującej platformę.

3. Koordynowanie prac dewelopera w porozumienia z klientem.

4. Nawiązanie współpracy ze studiem graficznym Tigers w celu opracowania projektu listu z instrukcją dołączenia do programu, który wysyłaliśmy do testerek. 

5. Znalezienie odpowiednich podwykonawców i delegowanie usług magazynowych oraz spedycyjnych.

6. Launch strony i start działań.

Cały proces trwał 1,5 miesiąca!

Ciekawostka: w naszym studiu, z ręki Klaudii Borowiec, powstało nawet zdjęcie pod baner na stronę główną!
2

Przewaga

Nasze holistyczne podejście i doskonałość operacyjna sprawiły, że projekt odniósł sukces. Odpowiednia organizacja pracy i strategiczne planowanie działań, pozwoliły na terminową realizację projektu oraz satysfakcję klienta.

Za nami wielogodzinne spotkania, burze mózgów i dziesiątki godzin odnotowane w Clockify’u. Wielokrotnie przekładaliśmy poszczególne elementy układanki, coraz bardziej zbliżając się do wizji klienta, a następnie analizowaliśmy każdy szczegół procesu testów i zamknęliśmy całość w realny timeline. To doświadczenie wiele nas nauczyło i pokazało, że nie ma przed nami wyzwań nie do zrobienia.

3

Innowacje

W Tigers pierwszy raz realizowaliśmy tak niestandardowy projekt dla klienta. Wiedzieliśmy, że to wyzwanie, ale podjęliśmy rękawicę. Stworzenie i obsługa takiej platformy było dla tygrysów czymś nowym, co z początku budziło obawy. Wiedzieliśmy jednak, że będzie to nieocenione doświadczenie i duży krok dla Tigers.

Efekty

6375
zgłoszeń do testowania produktów
957
wartościowych wideorecenzji testerek
Miliony
wyświetleń pod promowanymi treściami
Miliony
wyświetleń pod promowanymi treściami

Oczami Klienta

Diana Rzepniewska

Zaczynamy docierać do młodszego grona odbiorców, co jest naszym głównym celem w 2023 roku. Bazujemy na naturalnych i prawdziwych materiałach i opiniach, które teraz są na wagę złota dla każdej firmy, Najważniejsze dla mnie jest kreatywne i otwarte podejście do projektu. Na początku my jako klient i agencja trochę testowaliśmy nasze podejście, sprawdzaliśmy co przyniesie najlepsze rezultaty aż doszliśmy do momentu, w którym obie strony mogą być zadowolone z efektów. Dużą przewagą Tigers jest partnerskie podejście do współpracy. Jako grupa ekspertów możemy wymieniać się pomysłami i mamy duże miejsce do dyskusji. Naszą współpracę oceniam bardzo dobrze i polecam!

Diana Rzepniewska

Marketing Online and Social Media Manager

Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.