Livestreamy MILWAUKEE®

Case study.

Klient:
MILWAUKEE
Kanały:
Facebook
Usługi:
Livestreamy
bRANŻA:
No items found.
projektanci:
No items found.
ROK:
PALETA KOLORÓW:
No items found.

Pokazanie najważniejszych premier i kategorii produktowych MILWAUKEE®


Zaciekawienie profesjonalnych odbiorców i interakcja z nimi podczas LIVE


Bycie przodującą firmą w branży (i nie tylko) w tworzeniu tego typu contentu

Wyzwania

Wysoki poziom ekspercki tematu


Wyzwania techniczne związane z niecodziennymi lokacjami


Wypracowanie nowatorskiej formuły LIVE

Strategia

Idea

Zależało nam na zaangażowaniu odbiorców i zerwaniu z prezentacją produktów w tradycyjnym tego słowa znaczeniu - w formie jednostronnego przekazu.

Formuła livestreamu nadaje się do tego idealnie. Przełamaliśmy komunikację opartą na zdjęciach z centrali i podobnych video produktowych, pokazując odbiorcy możliwie jak najwięcej asortymentu w krótkim czasie i robiąc to w ekscytujący, nietuzinkowy sposób.

Proces

Organizacja takich LIVE składa się z wielu elementów. Zaczynamy od pytania, jakie narzędzia chcemy pokazać i jaka lokalizacja będzie do nich odpowiednia (np. narzędzia do branży motoryzacyjnej pokazaliśmy z serwisie Harley-Davidson).

Następnie nasz dział video tworzy scenariusz i omawia go pod kątem merytorycznym z ekspertami MILWAUKEE®. Kolejny etap to próby, na ogół przed Live odbywają się 3 próby. Jedna z nich jest tydzień wcześniej, 2 pozostałe w dniu Live. Ostatni element to przygotowanie lokacji, dogranie wszystkich elementów live i ruszamy!  

Przewaga

Siła Tigers polega na tym, że indywidualnie mierzymy potrzeby klienta i dostosowujemy ich potrzeby pod odpowiednie kanały i formaty w mediach społecznościowych.

Grupą docelową MILWAUKEE® są głownie mężczyźni 35-50 lat, dlatego postawiliśmy na format, który jest im dobrze znany. Kanały, które wybieramy, też nie są przypadkowe.. Stawiamy na kanały, które nasza grupa docelowa dobrze zna i rozumie.

Innowacja

Na rynku europejskim nikt nie robi livestreamów z takich lokalizacji i z tak dużym asortymentem narzędzi na każdym z nich.

Livestreamy dla MILWAUKEE® są robione na bardzo wysokim poziomie. Większość naszych live'ów jest nagrywanych na 4 kamery, co generuje wysokie koszty produkcji. Warto jednak pamiętać, że live można zrobić też z jedną kamerą, a nawet telefonem co zdecydowanie obniża koszty, dlatego ta usługa Tigers jest dedykowana również klientom z mniejszym budżetem reklamowym.  

Efekty

6
zrealizowanych livestreamów
50 000
średnia widownia transmisji na dwóch kanałach (Facebook i YouTube)
1
MILWAUKEE® jest pierwszą firmą narzędziową w Europie, która tworzy tego typu content
1
MILWAUKEE® jest pierwszą firmą narzędziową w Europie, która tworzy tego typu content

Zobacz jedną z naszych realizacji: https://bit.ly/LIVE-MILWAUKEE

Oczami Klienta

Janusz Mitko

Działając z Tygrysami można być pewnym indywidualnego podejścia i trafnych rekomendacji na każdym kroku.

Janusz Mitko

CEE Marketing Manager

Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.